Aquest nou espai sorgeix de la necessitat de dir el que sento, penso, o vull compartir amb persones com tu, amb la llibertat de saber que soc l’únic responsable, i ningú mes que jo pot sortir esquitxat. No ens espantem, que tampoc descobriré ara la sopa d’all, però em fa il·lusió de tenir el meu propi espai per dir el que em rota. ¡Mira!, no més dit això, ja em sento millor.
De debò, espero que ens ho passem força be junts i puguem compartir força bones estones.
¡Au!, un petonet a tothom.
Carles

visitas web

lunes, 9 de febrero de 2009

Aquest diumenge matinal a Montserrat.

En Narcís, la Pilà,l’Adrià, l’Oriol i jo varem enfilar des de Collbató, l’anomena’t camí de les bateries. Segons diuen el camí més antic per pujar dalt de la muntanya i un dels mes disputats en la guerra del francès. Un matí assolellat, però de vent i una mica fort. Ens ho hem passat força be. Aquí una mostra.

1 comentario: