Aquest nou espai sorgeix de la necessitat de dir el que sento, penso, o vull compartir amb persones com tu, amb la llibertat de saber que soc l’únic responsable, i ningú mes que jo pot sortir esquitxat. No ens espantem, que tampoc descobriré ara la sopa d’all, però em fa il·lusió de tenir el meu propi espai per dir el que em rota. ¡Mira!, no més dit això, ja em sento millor.
De debò, espero que ens ho passem força be junts i puguem compartir força bones estones.
¡Au!, un petonet a tothom.
Carles

visitas web

sábado, 31 de enero de 2009

UN SENYOR ESTIU

Encara que tard, aquí va.
El passat agost ¡ALA QUE RETRO! Vaig passar un dels més entranyables estius, al costat de la persona que més estimo en aquest món, l’Oriol. Em vaig plantejar gaudir amb el meu fill d’uns indrets dels Pirineus que em porten extraordinaris records. Així que cap a Ainsa. El viatge força be, fins a cinc quilòmetres abans d’entrar a la població, ja que el cotxe es va escalfar tant que vaig tenir que parar. Desprès de dues hores d’espera la grua confirma que la bomba d’aigua s’ha mort. Tret d’aquesta minúcia de 390€ ¡cago’n to!, la resta de l’estiu fou fantàstic. Bon temps, immillorable companyia i una pila de dies per gaudir d’unes de les zones més boniques del Pirineus. Per tal de compartir-ho amb vosaltres, he fet un petit recull.
Salut i ganes
Carles

1 comentario: